Monday, January 31, 2011

.hadapi dengan senyuman =)

.setelah pulih sepenuhnya dari penyaket GASTRIK melampau itu,gua mula menjalani pemakanan yang tepat pada waktunya..suda fix kan masa yang dah set kat minda.. lau xigt p0ng ade org "t0l0ng ingatkan gua"..terima kaseh pada jururawat yang menjaga..paling beeshh mummy jage...terbaek w0ok~!..lu orang,jangan tahan makan @ lambatkan waktu makan.. bile dah kne gastrik neh,lu orang akan flat giler..merangkak siot~! ulu hati bak di tusuk sembilu...gua serik!!..serik giler ahhh....gua harap ia tak terjadik pada gua lagik... gua tetap tersenyum walaup0ng saket nyer wat gua tak mampu nk berkata2... senyum kerana ramai orang yang sayang kat gua rupanya dan masih ada juga orang mengambil berat terhadap gua..gua sayang kat orang yang sayang gua~!!,,muackssss....hahahaha~ hadapi dengan senyuman 1.

.dari berkecik hati terhadap seseorang...mule rase bibit perasaan laen muncul...eg0kah gua untuk mengakui semua itu...cisss~! mula berasa bengong tersengih2 sensorang.. macam hape jek muke gua yang cute neh senyum.. makin cute habess~!!! ahahhhahaa... terima kaseh kepada beliau..  semua ini gua serahkan pada takdir.. andai ada j0doh bersatulah kami.. amin.. prayed 4 me guys.. tengkiu... yang penting hadapi dengan senyuman 2...

.hari neh gua agak bz menguruskan urusan bank.. kuar masuk duet.. g sane sini.. naseb baek ade kazen gua itu.. lau tidak mesti gua di perhatikan 0leh orang2 sekeliling... bukan ape..takot di ramp0k..<<ceh mcm kuar duet juta2 jek~!...cume disini pada hari neh gua telah s0und salah sorang staff kat bank tuh~..hell0 bajet HOT ke keje kat bank??...jagelah tingkah laku dan memek muke anda... tak kira lah anda masalah dalaman atau anda berada dalam z0n lampu merah..time keje,keje lah~!.had0oiii....kesian kat mak cik yg sblm neh kne...mne la dy taw nk kne t.tgn kt blkg slip tuh tok kuarkan duet...b0ng0k giler minah kt kaunter tuh... then tiba num giliran gua plak bley dy bebel kate sign gua xsame gan sign kt kad gua..pas tuh gua ckp la...mne la nk same...kat kad kecik sbb ruangan kecik...kt slip tuh beso,sbb tuh nampak sign gua bes0...bengong kan.. tak pasal2 kne s0ound gan gua.. gua cakap muke tuh jangan nak puaka sangat leh tak?. and tol0nglah senyum..  dan sambil s0oud tuh gua lemparkan senyuman paling manes skali kat dy.....see...gua tetap hadapi dengan senyuman 3...

.lu orang nak taw tak..dengan satu senyuman tuh kan. kite leh wat semua orang tersenyum... tak luak p0ng lu orang nk senyum... senyum itu satu sedekah... tak kira lah lu kenal ke tak kat dyorg tuh.. janji niat kita baek.. nak senyum... h0h0hoo..ding d0ng... hampir 430 petang.. gua mahu kemas lab,dan mahu pulang.. sebelum tuh..kasi lu orang link 1 VC siap lirik gua kasi... fr0m dewa-hadapi dengan senyuman...


besh song~! <<sila click
.Hadapi dengan senyuman    
.Semua yang terjadi 
.Biar terjadi  
.Hadapi dengan tenang jiwa 
.Semua... Kan baik baik saja 

.Bila ketetapan tuhan 
.Sudah ditetapkan 
.Tetaplah sudah 
.Tak ada yang bisa merubah 
.Dan takkan bisa berubah 

.Relakanlah saja ini 
.Bahwa semua yang terbaik 
.Terbaik untuk kita semua 
.Menyerahlah untuk menang

2 comments:

Suadrif said...

amin!
aku doakan yg terbaek utk kawan aku sorang nie!
moga ada jodoh antara korang satu hari nanti!
amiiiiiiinnnn!!
bab org yg keje bank tue, memang setuju sangat sangat dengan ko!!
bak kata omputih "customer comes first" utamakan pelanggan depan mata, jgn nak pikirkan hal yg melanda diri yg membuatkan diri tak professional

iamfeeddazzle said...

tengs beb~!..aku hargai sgala jasa baek ko...jasamu ku kenang...terbaek lah ko~!

heheheh....