Monday, January 3, 2011

januari muncul kembali


** h0oiitt~!! 1st day in 2011… akhirnya ada juga tarikh 1 January , 2011..dan aku juga masih bernapas… pertama-tama sekali ucapan takziah keluarga Faizal Yusof kerana telah meninggal dunia pada 145 petang tadi akibat serangan jantung… semoga rohnya di cucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang-orang yg beriman .. Al-fatihah ~~ amin..
************************************************************************
The best of the best…mengimbau kembali sejenak tahun 2010… suka duka cabaran dan rintangan alhamdulilah tabah juga aku lalui… begitu banyak kenangan pahit dan manis telah aku harungi… kalau nak di listkan aku rasa sampai besok pong xhabes.. aku gelak guling2x bile baca balek status2 aku di pesbuk.. ada pulak application tok tgk balek status2 lama… 118 photos.. bayangkan.. byk giler status aku update tiap2 hari..hak hak tuihh~~  terima kaseh pada semua yang senantiasa memberi sokongan dan dokongan tok aku.. lurve u guys... terima kaseh yang tak terhingga kepada TUHAN kerana memberi aku napas yg sangat2 aku perlukan di muka bumi ini.. banyak lagi kerjaan yang harus aku lakukan demi maruah bangsa dan negara tercinta,, hak hak~~! terima kaseh kepada mummy n daddy yg terpaksa sabar dengan tingkah laku ku sejak2 kebelakangan ini yang kerap tiada di rumah, huhu!.. bz dgn duniawi aku sendiri.. terima kaseh byk2.. lurve two of u. pada kakak aku terima kaseh sbb selalu cover baek punye untuk aku.. tengs mok~!! tak lupa juga leman yang juga memberi banyak supported untuk aku.. kamu lah kazen terbaek ku.. kepada geng g.gonjeng...uda,gemok,isz umi dan wan terima kaseh kerana berada di samping aku di saat aku kementus seketika itu.. kepada all my patners terima kaseh juga kerana menyedarkan aku dari segalanya~!!..tengkiu~!! kalau nak cerita pasal terima kaseh,smpai sabtu minggu depan pong xdapat nk habeskan.. agak2 ade juga yang aku xsempat nak ucapkan terima kaseh.. senang cite..terima kaseh kepada rakyat m'sia~!!.. haaa amek ko..!
tik tok tik tok...masa tidak menunggu aku,. aku dah dapat rasakan getaran yang menunjukkan beberapa cabaran akan muncul 2 3 ari lagik.. apabila semuanya berlaku "last minute".. 0ohhh.. terima kaseh kerana memberi semua nya dalam masa yang singkat dan membuat keadaan kelam kabut sehingga mengganggu waktu tidur aku.. tak lena aku di buat nya.. hoho~!! 1st served memang terbaek akan di lakukan..mencoba memberikan perkhidmatan yang terbaek dgn muka buku yang baru...yeahhh... kawan2..jangan mudah naek marah yerk,,.b c0ol dlm menyelesaikan segalanya... nk kementus pong kejap jek.. lex2 suda.. kembalikan m0od anda yang c0ol..semoga tahun 2011 neh membawa anda semua ke arah yang lebih cemerlang...jadik lah no.1~~!!