Monday, January 24, 2011

DASARNYA RASA APA?

.hiprokrit bet0ol gua rasa bile gua terpakse berlak0n yang tak de pape berlaku antara kami.. gua berjalan bersalam dengan rasa tiada benci. senyuman yang gua lemparkan tuh ikhlas.. siap duduk sblh lagik.. semua "geng" agak terkejot dengan tingkah laku gua.. mungkin dyorg dalam mode "stanby".. hahahaha!!..maybe dyorg takot gua serang itu perempuan...tapikk bile pk balek.. nak jek gua bagi penyepak laju2.. rasa geram kembali memukau jiwa raga gua.. hey perempuan!!.. lu tak rasa bersalah ke??!!< sambil tonyoh2 kapla dy kat meja... lu tuh membe gua.. pas tuh lu " rejam" gua dari belakang.. lu p0ng sedia makl0m perhubungan gua dgn si syait0on time tuh tgh berada dalam keadaan kritikal.. dan lu mengambil kesempatan atas semua neh~!..bertepuk sebelah tangan tak kan berbunyi...laen la lu tepuk tgn lu tuh kat dahi sendiri..ade sedikit bunyi la gak..< ..kekekekekkee.... 

.ahhhh ade aku kesah tentang sume tuh lagik..NO MORE ok!.. aku dah tak da rasa kot dekat mamat tuh.. jijik sungguh bile aku berpikir tentang nafsu yang ko lemparkan~!..bapak benci~!!. Ayah ko pong dah tak bagi aku kawan dengan ko dah.. malu dengan perangai ko yang macam syait0onirojim~!. tengs uncle..  uncle adalah se0rang yg c0ol..^_^..uncle tak yah rasa bersalah sangat ok.. ape2 pong hidup harus di teruskan.. 

.sekilas air di sungai tak nampak buaya yang sedang menunggu untuk membaham mangsa nya..sekali lagik gua terjerumus dalam "cinta gila" yang gua sendiri cipta.. "cinta kontrak" yang gua sendiri merasakan nya... gile kah gua??..desprate sangat kah gua??. bong0ok kan!.. gua tak memberi segalanya.. tapik gua merasakan segala rasa yang tiada pembohongan.. rasa yang sgt jujur tanpa berniat yang tidak elok.. so far keadaan itu amat sempurna.. sejujurnya dia memang baek... tapik bukan yang terbaek.. dan hakikatnya dia bukan tercipta untuk gua.. gua merasakan kesakitan nya sebelum ini.. mungkin penyesalan nya sudah tidak bererti.. kekasihnya lamanya mungkin suda tidak memberikan peluang untuk menginsafi segala "kecurangan" yang dia lemparkan.. gua berharap ada sedikit ruang di hati kekasih lama nya itu untuk memaafkan nya kembali...
tipu lah lau gua kata gua tak berkecil hati.. ade lah sedikit.. rasa sayang tuh ada... rasa tak puas nak bermanje.. bermanje tidak bermaksud ke arah yang tidak elok.. bermanje hanya pada dasar "take care",,.. gua berharap 1 hari nanti gua dapat jumpe dia lagik!..hehehe~!

.dan kini...gua berada dalam mode stanby.. dari segi mental,fizikal,aset dan wang... menunggu masa untuk melangkah ke dunia yang lagik penuh mencabar.. gua tak menidakkan yang gua planning untuk melangkah ke alam perkahwinan.. ye,gua sedang merancang.. tetapi putera katak nya masih tidak gua ketemu nya lagik... mungkin ada.. cume perhubungan itu masih berada di peringkat awal.. gua masih dalam mode mengumpul aset2 yang gua idam2kan.. tak kuasa gua nak pkai hasil orang laen.. gua mahu pakai dengan hasil titik peluh gua sendiri.. baru lah puas~!.. kepada putera katak yang mungkin sedang menunggu gua...bersabarlah sayang~~!!.

.bukan gua tak de hati nak menerima mana2 lelaki...cuma gua tak ready... gua takot gua kecundang... gua malas nak start dari bawah.. lau leh nak jek gua 'kutip' balek hasil2 gua yang dulu.. tapikk apekan daya.. gua tidak suka ludah jilat balek...euuuwwwwww~~

.dasarnya gua taw pe yang gua rasa sekarang..gua hanya mampu tersenyum melihat keindahan di hadapan  gua.. merelakan segala yang berlaku dengan hati yang terbuka.. gua tak rasa apa2... gua rasa c0ol~~..

2 comments:

FatiNoveLa said...

garanggggg btul..huhu

iamfeeddazzle said...

feed akan garang dgn org yg wat hal gan feed...tapik besenyer c0ol jek...xde pong smpai nk serang2...it's not me...hehehhe