Friday, January 28, 2011

.terluka tapi cover


.lau luke pada jari @ pd anggota luaran b0ley di tampal gan plaster...tapik luke lam ati??.. leh ke nak tampal.. aceli gua sedang berkecil hati dgn s0meone.. dy dah wat gua sayang kat dy.. tapik dy se0lah3 tak amek peduli pasal gua.. mlm tadik dy langsung tak msj gua... call lagik la... harammm tak de.. gua kecik ati giler.. da la gua saket gastrik smpai tak leh nak td0.. dy langsung tak dulik pasal gua neh da ok ke lom.. haisy!!.. gua bengang bt0ol.. memang lah gua tak de declare pape p0ng gan dy tapikk gua rasa laen... rasa laen bile dy xmsj gua.. tak kn nak gua msj dy dulu kan... lu laki.. lu la msj gua dulu... gua agak eg0 untuk menghantar msj pd mane2 lelaki.. gua lbey suke tggu org msj gua.. last2 gua yang sendirik mkn hati.. tapik gua cover jekk.. sbb gua malas nak layan sgt perasaan gua yang em0 tak pasal2.. mungkin gua berasa begini sbb gua berasa dalam z0n "lampu merah"..di tambah plak gastrik gua yang tak berapa nak ok lagik... gua benci bt0ol laa m0de cam neh.. 


.bukan senang gua nak sayang dy.. sbb dulu gua agak meluat dgn perangai dy yang agak "*&%^#@)".. now dy dah taw ape yang gua tak suka.. dy mula nak taw pasal gua.. gua dah malas nak maen2 lagik... gua nak sesuatu yang serius.. tak da masa gua nak maen2 lagik even gua rase gua tak ready utk m'jalinkan relationship.. lau ade jod0h,ade lah.. kite cuba yang terbaek jek..insyaALLAH...


.wlwpong gua rasa terluka giler gan keadaan malam semalam... tapik gua cover jek tanpa merasakan benda tuh serius sgt.. relax2 suda... gua kan c0ol...

2 comments:

Anonymous said...

kelakar..kenapa u tak nak declare ngan dye?

iamfeeddazzle said...

erkkk....soalan yang agak mendalam...hmmm knape ek?..sbb mungkin kite0rg bel0m ready...dy p0ng penah ckp dy tidak ready..