Friday, January 28, 2011

.pedih +_+

.pedihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~!!!.. SANGAT PEDIH~!! lagikan saket.. sampai dah teronggeng2 gua di buatnyaa.. gastrik gua menyerang lagik~!! even gua makan byk tapik mase makan gua itu tidak kena pada waktunya.. 0oohhh GOD~!..terase sgt pedih ulu hati gua.. di tambah pulak gan senggugut yang MELAMPAU~!!..ape lagik...crying like a @&*$* lah gua.. gua memang 'gembeng'..gua tak leh nak saket sket.. sebab bile gua dah saket,mmg gua lemahh giler... tapik ari neh gua gagahkan diri g keje gak sbb nak menunggu orang telek0m datang nak pasang tenet baru kat sk0lah gua.. tggu punya tggu gua tertid0r dalam bilik rasmi gua.. huuuuuu..tak sedar langsung~!.<<mode :: mmg gant0k sbb smlm lambat pulang ke rumah..>>..bang0n2 tgk f0n.. tak de call dari sk0lah langsung.. haisy!!..jadik dtg ke tak orang telek0m nehh~!!.had0iyaii.. just ada msj fr0m s0meone yg berkata "jangan nages".. s0ry la syg.. i mmg se0rang yang gembeng bile saket... huhuhu~!.manje tak??..ngeeee :D..


.gua pelik... sejak2 neh gua sering mengalami gastrik yang MELAMPAU.. gua rasa sampai gua tak de napas nak sedut and nak kuar.. kent0t p0ng tiada.. hahaha~!.. la nehh bile dah taw gua ada gastrik,gua kne makan ikut time yang sepat0tnya.. breakfast jam 9pagi..lunch jam 1tgh hari..ngeteh jam 5ptg..dinner jam 8mlm....0keh~!.jadual waktu makan suda set di minda.. cuma nak gan tak nak jek t0k displinkan diri makan ikut waktu... gua harap gua tak de kena lagik penyakit GASTRIK neh.. sangat saket... ubat putih tuh rase mcm ubat gigi.. gua memang tak leh nak telan ubat yang berunsurkan CECAIR.. buekkkkkkkkkkkkkkkk~! memang gua muntah ij0u~.T_T


ubat2 yang DIPAKSA makan+minum


**..last2 org telek0m tak datang gak~!!..aku tak marah..aku memang suke tggu2 org...<tgn di bahu mata di atas plus idong kembang...

No comments: