Wednesday, January 26, 2011

.geram+geram = ram-ram

.huuaaaaaarghhhhhh~!!<<mode : menguap : >> gant0okk gilerr .. tah kenape gua tak lena t0ol nak tid0 sejak semalam.. badan gua dah merah2 akibat gua "ker0ok".. giler gatal.. nak kata salah makan,..hmmmm << mode : berpikir :>> macam tak de.. nak kate gua dah lame tak basuh cadar,rasa baru jek tukar tema black&white poker d0t..  haisyy!!.. gatal sungguh.,. di tambah pulak nyamuk yang agak buat gua "'sebel" << geram @ marah lam bahse ind0n :>> .. 


.gua sebenarnyer geram~!. geram gan 2 3 orang yang buat gua macam nak geget2 jek tengk0k dy0rg cam cite "twilight" tuh... huhuhu~!..beshh sgt cite tuh..bab geget2 tuh gua suke... ngeee :D.. 1st gua geram gan daddy... tibe2 dy macam xm0 ikut lak g h0liday kat pantai timur next week.. dy kate ade k0nvoi mot0.. aiyakkkkk~!!... sp0il2x.. so,gua tak m0 pakse2... lau dy rase itu lebih penting.. go 0n.. lagip0ng dy memang  suke berk0nv0i2 neh.. makl0mlah dy menjalankan tugas sebagai marshal... 2nd gua geram c0z cuti gua hanya dapat sehari daripada 6 hari yang gua mintak.. 3 hari untuk raye cina.. dan 3 hari lagik untuk "pr0jek" gua.. criuslly gua dalam permerhatian.. kedatangan gua agak tidak memuaskan tahun lepas.. hahahaha~!.. gua dah nak c0mfirm neh.. jangan sampai comfirmati0n gua lambat sudehhh~! s0ry lah dat0.. tahun neh gua nak dapat APC.. ngeee :D.. << mode :: senyum nampak gg kat Tuan Hj kedaung : >> .. 3rd gua geram bile orang tak rply msj gua .. geram giler!!.. gua tak marah cume geram.. xsampai 30sen pong nak rply msj gua~!..bukan gua swuh MMS~!. 4th gua geram sebab iphone tak de st0ok!~.. h0oitt duet gua neh kang gua pkai wat menda laen kang.. asik pending jek nak bli hp tuh~!.. tapi tak pe.. suda di order.. ekekkekeke.. 5th gua rasa geram bile mane payment gua pending...h0iitt cek gua bile nak dapat!!.. kelmarin kate smlm..smlm kate ari neh.. gua nak tengok jek ari neh dapat ke tak.. lau tak dapat... aku senyum sampai telinga...tgn di bahu..mata pandang atas.... 6th gua geram bile gua masuk opis teng0k orang tak senyum kat gua.. gua rasa gua dah lemparkan senyuman yang paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllliinnggg maness kat dy.. tapik muka dy cam @#^&^! .. ah ada gua kesah.. asalkan gua dah senyum... mungkin dy tgh peri0d kot.. @ gad0h gan balak dy.. tapik... dlm permerhatian gua,dy tak pernah nak senyum.. mungkin dy rase dy sgt HOT kot.. << mode :: kutuk :: >>


.tuh jek la yang gua geram.. tak besar mana pong geram gua... hahaha~! keje2x!!..

No comments: