Monday, January 17, 2011

[.kehadapan bintang jatuh.]

.mlm neh tak de bintang langsung.. mungkin telah jatuh dan mungkin sedang memakbulkan hajat2 mereka yang nampak "taik bintang"!! aku tak caye langsung bile nampak "taik bintang", wat hajat dan hajat akan tercapai...kenapa bile nampak "taik kucing" ke"taik hanjing" ke tak mo wat hajat laju2??.. hahahahaha!! sume tuh di tgn ALLAH.. segala benda DIA yang tentukan... seumur hidup aku, memang aku tak penah pong nampak "taik bintang".. selalu tgk kat tV jek. tuh pong tah bet0ol ke tak.. hihihihi!!...lau bt0ol lah kan "taik bintang" tuh leh memakbulkan hajat2 yg kite nak,perghhh!!..mmg sy0ok ah!! tak de pong orang bekerja... suka2 dok goyang kaki kat umah.. sebab "taik bintang" tuh dah tunaikan hajat kite.. kan kan... bahgie giler id0p!!.
ok let see lau bet0ol2 lah "taik bintang" tuh ade... aku rasa byk benda aku nak mintak... ekekekeke!!




.kehadapan bintang jatuh...
.aku nak pkai iphone minggu depan!!(..aku tak taw bpe kali minggu depan aku da seb0ot..tp cisss ade saje halangan)


.kehadapan bintang jatuh..
.aku nak kaya!!(..when i got money i can buy anything...aku nak kaya dengan hasil titik peluh aku sendirik..aku MATERIALISTIK..p/s :: gua tak harap duet lelaki!))


.kehadapan bintang jatuh
.aku nak kawen!!(..aku dah jumpa seseorang..tapik masih di dalam sesi mengenal hati budi masing2.."neh cite bet0ol..xtipu..tapik kami tidak ada "declare" ape2 relationship...just kawan dulu k!))


.kehadapan bintang jatuh
.aku nak bli keta yang HOT! ((..keta ape tidak perlu di publish..buat masa sekarang hanya mampu memakai mebi 4x4 sahaja!!..


.kehadapan bintang jatuh
.aku nak mummy & daddy g HAJI tahun ini (( cube untuk memberikan sedikit wang kepada mereka..wlwpong tak banyak))




.kehadapan bintang jatuh
.lau boleh nk kembali semula ke zaman sebelum nya...aku nak balek ke zaman sekolah rendah!...(( time neh tidak memikirkan apa2 untuk masa depan..pikir maen kejar2 saje ))


.kehadapan bintang jatuh
.kabulkan lah semua neh sekali gus!,,,haha!!...

No comments: