Wednesday, February 9, 2011

bukan mudah

Bukan mudah untuk aku menerima seseorang
Bukan mudah untuk aku menyayangi seseorang
Bukan mudah untuk aku kasehkan seseorang
Dan bukan mudah aku cintakan seseorang

Sesekali jiwa aku diragut lagik
Sesekali jiwa aku pasrah lagik
Sesekali jiwa aku kecik lagik
Dan sesekali jiwa aku musnah lagik

Kenapa??
Mengapa??
Bagaimana??
Dan apa yang harus aku lakukan kini??

Hancur berkecai…………
Kaseh,sayang dan cinta itu hadir dengan sendirinya
Aku tidak memaksa
Aku hanya merasa
Tapik…keadaan tidak seindah yang aku sangka..
Aku cuma orang yang biasa
“p0y0” itu harus ada…
Hilang segala kata dusta….

Ahhhh,,,,tak hingin dah aku berada dalam kelomp0k pengharapan yang aku sendiri bina..
Sayang yang tiada makna bagi dirinya…
Aku hanya lah sandiwaranya…
Salahkan aku menyayangi dia…
Salahkan aku kasehkan dia…
Salahkan aku cintakan dia…

Kenapalahh bila aku dah mula untuk membentuk perasaan itu tiba2 praaaaaaapppppppp~~!!<<bunyi cermin bilik yg pecah,,,,
Ho0ii!!!!...kejam!!...kejamm!!!...
“batman” tidak ada lagik dlm hidup aku….
Pergilah engkauu jika engkau tidak merasa apa yang aku rasa!!!

No comments: