Thursday, February 17, 2011

.perkara2 yg dah lame xupdate

**sgt LAMBAT untuk update blog kali ini....

sempena tahun baru cine ari tuh...gua n family berjimba2 di terengganu darul iman.. giler beshhh.. tapik mcm xckup korum sbb abg long N akk aku tak follow atas sebab2 tertentu...jadikk aku gan abg ngah n mum n dad jek laa yang g...paling gempak bile nanny aku pollow skali...huuuu...mmg sy0ok... dari BP konv0oi 4 bijik keta...weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...........suke sgt!!.. lame rase nyer xspent time together2.. bile cuti2 cam neh mmg beshh g oliday gan family.. leh rapatkn silaturahim n leh release2 tension sket.. LAUT!!,,,,suke sgtttttt..tapik tidak dibenarkan untuk mandi....gilerrr ombak sgt lah kuat... lupekan hasrat untuk mandi... SHOPPING....wahhhhhhhhhhhhhhh l0ike gilerrr... tak ckup tangan... xpuas sh0ppingg l0rhhh... mcm byk lagik brg nk bli.. huhuhu..xpe2..next time hopefully dapat g sne lagikk....

 




**IPHONE~!!

huyehhhhhhhhhhhh akhirnyerr ianye suda berada di genggaman aku~!.yes2x~!..masih bangang untuk mengaplikasikan nya...



**CHENTA

xde pe nak di usulkan...cume rasa agak sedikit terganggu kebelakangan ini~!..harap maklum....

No comments: