Wednesday, February 23, 2011

“sayang” it just only WORD,,,



plzzz…stay away from dat word~!.siyusss sgt tajam menusuk kalbu… huisyy mlm tadik gua terrrmimpikan dia…only DREAMING~!.. tak pasal2 leh mimpi2 sebegitu rupa.. cube laaa lau mimpi gua dah pkai Honda Civic ke…<<tbe2 t’bayang Honda Civic siap body kit kaler pink..huuuu comel2x~~..

okeh lets talk bout “sayang”…dat word… for me it’s SUCK~!.. really SUCK~!,,bile gua dah terjebak dan terperangkap dalam zon yang gua sendiri tak sedar…haisyy…gua yang cipta ke??..bukan gua yang cipta….susahh gua nk ckp gua “sayang” kt org…cehhh kononnyer gua neh ati keras,..xde perasaan….spe ckp gua xde perasaan??~!  ok…lau dat word boleh di beli…berape harganye??... gua bayar tuk perkataan sayang....cakap...berapa nilainya....yang penting lu orang  terperangkap dengan simpati di kemudian hari nanti......wawawaw...itu semua taktik beb.... gua dah rase.. pergh pedih siakkk…. Gua da nampak “belang” nyer… ciss….  Gua bukan gelojoh…. No!!..tapik…tah…gua gelojoh ke??... sejenak gua terpikir…mungkin gua agak gelojoh…. Hahahahahhahahahahaha~!! Ok bile mengunakan perkataan “SAYANG” utk mengharapkan simpati........lelagi kaum WANITA yang mudah diperangkap...hahahaha….it’s true….bukan nk kondem LELAKI….but it is the fact... pity them...huh~!!!! kekadang nampak kesian pempuan kena tipu bodoh2 ajer.....tapi nak buat mcmaner.....kaum gua sendiri yang memberi peluang dirinya dipermain......so “bodoh” kn…...kementus giler…

moral of the post..plzzzz….beware dat words…jage2 lah sebelum nk sebut…nk ungkap…even nk taip pong…bnde tuh xde la serius mane… sbb bila masing2 mls nk pk psl komitmen untuk berade dalam kelompok “berkapel”… ok responsibility……. Masih besar…lau dah lam kelompok mcm tuh lagik besss000 tanggungjawab nyer….huisyy takott… nmpak sgt gua tak ready lagik…. See!!~~


No comments: