Thursday, March 3, 2011

.setelah 4 bulan & malam rabu

.jantung berdegup laju gilak~!!.. gua mcm tak caya ape yang gua nampak neh.. adekah btol2 dirinya @ gua neh berada dlm khayalan yang nyata??., 0oh sekali lagik gua terasa macam nak sepak muke gua laju2x,.. 0oohh puk-puk~!..<< bunyi sepak muke sendirik~!..
.OMG~!!..itu DIA... agak tersentap jiwa kalbu gua ketika itu.. dan seperti biasa gua terpaksa berada dalam kelompok "hiprokrit" dan cuba untuk bertindak secara "profesional" ... senyummm~!! :-)..0oohh sangat manes senyuman gua.. tapik bukan untuknya... hanya untuk patner2 gua sekalian... 0oohh ok~!. sedetik gua terpandang wajahnya.. huwakkkkkkkkkkkkkkk.... terasa ingin nages dan guling laju2... gua rinduu~!.. rindu pada si "durjana" itu~!.. how come i'm feeling like dat??... gua tak hingin... gua terasa mcm jijik nak pandang muke dy... ishhkkk~!.. segala perlakuan yang dahulu kala menjemput gua untuk mengenang kembali peristiwa itu... arghhhh~!!.. jiwe kacau.. kacau sungguh... dan tersentuh di kala dy memanggil gua.. gua lagik rindu dgn suara itu~!.. sangat!!~!.. ya ALLAH... kenapalahh perasaan itu masih wujud dalam hati gua... setelah segalanya dy ragut dan meranapkan hati gua... gua tidak boleh untuk kembali kepada keadaan "kementus" itu lagik... gua tak nak... sangat tak nak... ya ALLAH.. berikan lah gua kekuatan untuk menempuhi semua ini.. amin~!.. jangan lah kau ilangkan perasaan yang sekarang sudah bertahta pd S******... sesungguhnya di kala ini gua menyanyangi dirinya.. aminn...

No comments: