Friday, March 18, 2011

penakot...dan memang aku sangat takot

.tersentak hati gua bila membaca bait2 lirik lagu yuna yang terbaru...penakut..

Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja


Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan

Kau bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku



memang sangat kena pada keadaan gua ketika ini...apehal gan gua neh!!..... ggrgrgrgrgrgrgg gerammm kadang2 bila pk balek...asik benda yang sama berulang dan berulang lagik!!.kenapa gua xleh nk lepas dari kepompong yang gua sendiri bina??.,gua sendiri tak taw nak bagi jawapan ape..sbb gua memang xpasti samada jawapan gua tuh tepat @ sekadar hampir2 tepat @ sbnrnyer jawapan tuh sama sekali tidak tepat langsung~!...gua takot nak mengungkap "aku cintakan kau juga" padanya  sbb itu bukan hak "dia".."dia" sudah menjadik hak orang laen...5 tahun sudah..ape lagik yang gua tunggu??..gua nak tunggu sampai gua nak "tua"??..ouchh NO!! gua juga mahukan kebahagiaan..gua juga mahukan insan yang satu2 nya dalam hidup gua... tidak sanggup untuk gua berkongsi kaseh gan insan yang laen...tapikk keadaan gua sekarang neh gua sendiri terjerumus menjadi orang yang kedua...arghhhh!!...gua seringkali menjaohkan diri gua..tapik "dia" tetap hadir dan hadir lagik...heyy maunya apa kau??!..tidak cukupkah segala rasa yang kau ciptakan untuk gua??!!..pergilahhh....gua sedang mencintai orang laen...walaupong mr "Shai" tidak merasakan apa yang gua rasa...biarlahh..biarlah rasa gua tetap abadi untuknya................terima kaseh..

No comments: