Thursday, December 2, 2010

TASK FORCE 1 :: "talk less.....better or not??"

DIAM...biarkan aku bermadah helahh seketika..OK.cuba untuk memahami setiap patah perkataan
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
KOSONG!!


Dimensi membutakan mata memekakkan telinga....sejenak aku berpikir.....adekah sume neh perlu...??maksud aku...kite diam...tanpa berbicara dengan lebih petah......lbey byk berkata2 di kotak pemikiran kite,,,tp,,,berfikir tuhhh mengenai apa??...dan tentang siapa??
aku merasakan ada benda yang tidak kena...tapi ape??..smpai kan status aku kt pesbuk seringkali d'pertikaikan oleh kalangan org2 yg merasekan mereka tuh hebat! dan ak neh SI BODOH!!denggggsss~~!! terase kepala seakan-akan di ketuk2 dengan pahat...dan tibe2 t'ingat tmpt kelahiran aku...batu pahat....batu yg di pahat...OK...ada kena mengena ke??..xde kan.......ishhh3x.....
dan sekarang....aku lebih enak tanpa mkn banyak2...dan aku lebih selesa untuk berdiam dari berkata2....tapi...ianya bukan seakan aku plakk...aku nehh rase sgt2 la petah untuk berkata2..dan tiba2??...orang maybe akan fikir..."eh,feed neh da knape ek?..laen jek.............."...dan aku maybe akan membalas dengan senyuman dan sambil menjawab persoalan itu dalam kpale otak jek "eh suke ak lah!!,,,",,haha!......
sume orang cakap..hidup kite neh mcm roda.........kadang ada d'bawah dan kadang ada kat atas...cam tuh gak dengan mulut...kadang2 MALAS gilerrrr nk b'cakap...lbey suke melihat..........melihat gelagat2 yg ado dpn mata....yg baek lehh jadikan teladan...sharing is caring......tapi talk less tuh better ke???...aku sedang cuba untuk tidak bercakap banyak..sekadar ok ok ok ok n ok!!...listen n follow....mane yg terbaekk...aku akan ikut...

**TERPULANGLAH,

ALLAH. APA SAJA YANG KAU RASA BAIK UNTUK AKU. TERPULANGLAH. BUATLAH.”
REDHA DAN BERSERAH PADA MULUT ADALAH SANGAT-SANGAT BERBEZA DENGAN REDHA
DAN BERSERAH PADA HATI...........(^_*)

5 comments:

hidayah binti hanafi said...

lalalallaaa~~~

hidayah binti hanafi said...

lalalallaaaa~~

Anonymous said...

kadang-kadang aku rasa ko masuk air.haha!

fieq89 said...

hahaiii...salam kak fedd..
thnkz2 viewing and fllw my blog
keep on looking...
c ya...
well .. diam supaya dapt tgk dengan jelas dan dengar dengan banyak

iamfeeddazzle said...

salamm..hye capikk...
hmmm...skrg akk sedang m'jadik p'merhati yg b'jaye...huhuh...wish me luck yarr...
n gud luck 4 u t0o ^_^