Thursday, December 16, 2010

**pemadam a.k.a eraser (",).. i LoiKEEEE!

neh ade lah pemadam... atau bahse inggeris nyer eraser... pemadam nehh amat2 lahh penting lam kerjaya aku skrg nehh... sbb wat padam RAM... ehehehehehe... pelik2 kan.. tapi tuh la kegunaan nyer... Nama pong pkar ketuk2 pc.. huhuhuhu..... tp post kali neh bukan laa berkenaan gan kerja aku.. tapi berkenaan hati.. OK..sedia maklum pemadam neh khas tok padam2 benda2 kite dah tulis2..pas tuh salah,,then nak ilangkan kite kena padam lah kan.. huhuhu..lagiik2 guna pemadam faber castell neh.. kompom bersihh!!!... tapi hati??..leh ke nak ilangkan guna pemadam??.. maksud aku,perasaan... mcm post yg sebelum neh... perasaan mane leh nak di beli kan??.. cam tuh gak hati... kalau dah rindu tuhh... mmg tak leh nk padam.. rindu adalah 1 perasaan.. ok.. skrg aku baru jek tersedar dari mimpi2 yang tak bape nak besh tadik.. tersedar sebab prot aku dah bunyi lagu tamil candramuki... pas mkn aku pong dok ngadap fb., then tibe2...................................... terbayang wajah someone.. yang aku dah lama sgt tak jumpa.. dan jeng jeng jeng... I MISS HIM!!!.. cam ne lahh aku leh terindu mamat tuhh.. huhuhu.. dah lame kot berkubur.. haha!.. paling tak leh lupa.. VESPA.. wakakakakka!!..  aku naek VESPA?.. cam tak caye jek kan.. tapik plg ak respek,,vespa dy mmg laju giler!!.. hahahahha... hoitt.. ape lah yang ko wat skrg kan... hope lau aku de rasa nak balek ipoh kang,leh berjimba2 dengan ko.. pewitttt... 

No comments: