Wednesday, December 22, 2010

**saket T_T plus hepiiii ^_^




kesian tgn aku

haaaaa... jangan salah faham tengok pic aku neh.. bukan akibat pergaduhan.. tapi akibat maen volleyball yg tak penah2 aku terlibat nak maen.. giler saket siottt!!. ok sbnrnyer komuniti FT Batu Pahat ade wat tornament netball,volleyball dan bola sepak gan FT Johor.. perlawanan persahabatan jek. dan kami sume telah menang...menang SORAK.. hampess sume pancit gilerr... ape tak nyer.. training 2 ari jek kot.. mane tak kalah. dah la kami sume neh "domok2".. 2 3 kerat jek yang agak slim river.. tapi sangat2 happening gilerr... besh sgt2... hepiii sgt2...wlwpong kiteorang hanya menang SORAK...hua hua hua....


 
 

selesai jek tournament aku laju2 balek rumah.. packing beg laju.. yeahhhh .. maw berjimba2 ke KL.. time neh tak da rasa saket pong.. sebab excited nak g berjalan2. suke2x!! ..perjalanan ke KL..sgt ja0ohh..huhuhu...bosan gilerr dok lam keta..menjadi penumpang yang berkhemah...click2 laa pe lagik...

 
 


huuuuuuuuuuu...enj0ooy gilerrr laa weekend ari tuhh... balek2 jekk trus demam.. hahaha,.. hamek ko!.. sehingga kni tgn aku still bengkak lagi setelah di urut.. aduhhh...sakett dowhh!... wlpong saket aku hepi2 saje... tengs to all my buddies n supported.. specially my siblings.. muacks!!..

**kdg2...saket tuhh leh wat kite hepi.... ^_^









No comments: