Monday, November 29, 2010

ONE more days.....are you READY??...w0 hen haipa!!


one more days....cantek plakk aku tgk logo nehh...rembat saje di yahoo...wakakkaka!!.,hmmm...utk pengetahuan korg,.aku de 1 ari jek lagik utk b'jimba2,,then masuk jek 1 HARIBULAN DOBELAS 2010,.aku kne fokus balekk p'jalanan karier aku..........huisy!,,sbln aku KEMENTUS siot!!.,keputusan yg merubah segalanya...0oohh GOD!.,b'sediakah aku??..aku seakan masih dlm mode "meroyan" lagikk lahh aku rase..agak kritikal bile aku tgk diri aku kt CERMIN sakti kt bilik aku nehh,,,habess aku ubah sumenyer...mcm bukan aku jek ak tgkk...mcm mahluk dr planet mane tahhh..hahahhahahahaahahhhahhahahahah!!!<<[ketawe guling2x..]aku sendiri gelak kn diri aku,,,gilerrr kann...knape ekk mcm nehh??.,knape lahh benda2 "bodoh" tuhhh aku wat...knape d'sebabkann sumting bad happen 2 me,aku bertindak kejam pd diri aku sendiri??..kenape aku nak saketkan diri aku sendiri....who's care??..,xde org peduli tentang itu...sbb itu adalah aku....aku sendiri yg m'buat highway k'arah itu....xde langsung RnR untuk aku berehat di toilet2 smbil menepek muke kt cermin......sayang seribu kali sayang,,,kerana sayang ku turutkan perasaan,,,,ku turutkan ati yg lara nehh...pdn muka aku...keputusan yang aku buat dulu tuh aku sendiri yg kena...sendiri yg xleh trima hakikat "penceraian itu"................STUPID!!harus bagaimana lagikk utk aku lupekan sume tuhhh............?byk tol tanda soal lam post aku kali nehhh lahh...pe pong jadik...tuh la hakikat nyer...i can't take back my words...+_+..masa yg d'berikan utk aku suda hampir k'penghujungnyer....aku kne balek m'jalani kehidupan aku seperti sedia kala...m'gingati segala impian dan harapan yg aku idam2kan........so,i must get it!!...prove it dat i can do it!!..........yes!!...welcome back NORAFIDA!!!

** ya Allah ya Tuhanku,sesungguhnya aku tahu Kau Maha Penyayang,lebih penyayang dari makhluk2Mu yang wujud didunia,titiskanlah sedikit rasa kasih dan sayang Mu utk hamba2Mu yang serba kekurangan,lapangkanlah dadaku, berkatilah perjalanan hidup...ku, tunjukkanlah jalan lurus yg Kau redhai,Amin Ya Allah, Amin Ya Rabbi...Amin ya rabbalAlamin...

No comments: