Saturday, November 27, 2010

gadis BIJAK yg di SAMPAHKAN!!...........

neh untuk ex aku incik l***i ....

jika kau xizinkan aku menjahit tubuhmu pd aku,sila beredar!!!
andai kau xrelakan aku menyimpan bulan di bilikmu..sila keluar!!
jika kau xkalihkan aku memejamkan matamu tiap waktu,sila pergi!!!
andai kau x redhakan aku merangkulmu tanpa jemu..sila mengerti!!!

rasa posesi ini bukan semata buta2....
raasa milikan ini bukan semara dusta2....

silapkah aku cemburu??...
salahkah cintakan kamu??!!!
bodohkah keyakinanku??
apekah aku xmalu???

tersiat2 seperti kertas dikoyak2...
walau sekadar embun menyentuh jarak...
disiang2 seolah ikan dipotong2...
meski hanya angin menghembus kosong!!

mengapa kenapa??
mengapa saya???

aku takot dilupakan kerana itu...
aku takot hiloang..persis dahulu!!

kewujudan yg tidak laen taw....
keeradaan yg sentiasa di kelambu...

TUHAN...
padamkan cinta aku pd manusia,kerana ia menyiksa aku...
TUHAN,,,
yakinkan aku...dzat aku neh xsepenting mana..
yang ku kononkan pd jiwaku....

AKU NEH PEREMPUAN..
SEMAHAL MANA PONG AKU..
HARUS MENJAJA MENJUAL CINTA!...




**cdt 2 fynn jamal!..terima kaseh..kate2 ko neh wat aku sedar!!...mmg kena dgn aku kot!

No comments: