Wednesday, September 29, 2010

percutian itu........^_*

actually aku bercuti smbil bekerja..melawat kawasan utk kembangkan projek aku...so far....aku da dpt tmpt nyerr..so,percutian itu berade di kuantan...............bersama my besh fren in da world cik dodon...n 2 of my patners....lepakinggg setelah bekerja...............rasa lapang bile kuar daripada negeri johor...m'cari kongklusi yg aku sndiri xtaw........rase xpk ape langsung time tuhh...just wanna make my self hepi...sbb ade pak lawak a.k.a badut!!............alwiz make me laugh!!...perut saket sbb gelak dgn sgt byk!!.,.huhuhu...dan kini perasaan laen pula timbul...apekah itu??..si dia meluahkan perasaan tanpa segan silu...0oohh no!!...npe dy ckp taim2 cam nehh.......arghhhh....aku mule rase tidak beshh....tapik aku tetap tok tolak perasaan xbehs tuh...sbb aku just nk hepi jekk...aku menolak dgn care yg elok...n he accept dat....lgpong dy still "tergantung" dgn his gurl...i dun want 2  anyone get hurt....so,just follow the flow.........................setelah pulang...........aku rase rindu tok kembali ke waktu tuhhh....rindu gilerr!!!.............sesekali rase ingin bersama si dia kembali...hmm...rindu nk tgk dak kecik tuh wat lawak dpn aku.................comel giler!!!!!

No comments: